Kubb set Bandito

Igralni set za priljubljeno družabno igro Kubb iz smrekovega lesa v praktični torbi za shranjevanje. Vsebina Kubb seta: 1x kralj, 10x kubb, 6x okrogle palice za met, 4x označevalci polja, 1x pravila igre.

Kategorija: Kubb
Proizvajalec: Bandito Sport
Šifra: 4404.01
Dobavljivost: Ni na zalogi
Cena: 39,95 €

Igralni set za igro Kubb; vsi deli so narejeni iz smrekovega lesa in shranjeni v praktični torbi. Kubb je zelo priljubljena družabna in strateška igra, ki spodbuja t.i. team building.

Kubb set vsebuje:

- 1x kralj, 7x7 cm, višine 31 cm

- 10x kubb, 6x6 cm, višine 15 cm

- 6x okrogle palice za met, premera 3,5 cm, dolžine 30 cm

- 4x označevalci polja, 1,8 x 1,8cm, dolžine 30 cm

- praktična torba za shranjevanje

- 1x pravila igre v slovenskem jeziku, z natančno obrazložitvijo in slikovnimi prikazi

Dimenzije pakiranja in teža: 1 karton 32cm x 25cm x 16,5cm (d,š,v), teža: 6,5kg

Kako igramo oz. Pravila igre Kubb

Za postavitev izberemo primerno ravno površino, najbolje travnato ali peščeno (npr. na plaži). Trše površine kot so asfalt ali beton niso priporočljive, saj se igralni set lahko hitro obrabi.

Z označevalnimi palicami označimo pravokotno igralno polje široko 5 m (bazna linija) in dolgo 8 m (lahko tudi krajše ali daljše, odvisno od spretnosti igralcev).
5 kubbov postavimo pokončno z enakomernimi razmaki na vsako bazno linijo, kralja pa postavimo v sredino igralnega polja.

Igralce razdelimo v dve ali več ekip, od 1 do 6 igralcev na ekipo. Najpogosteje uveljavljena razdelitev je od 2 do 3 igralce na ekipo. Dve ekipi zavzameta položaj, vsaka za svojo bazno linijo. Vsaka ekipa ima na voljo po en met palice z namenom, da jo vrže čim bližje kralju brez dotika. Igro prične ekipa, ki je palico vrgla najbližje kralju.

Met palice

Palico primemo ne enem koncu in jo vržemo vzdolžno s spodnjim zamahom. Prečni ali zgornji zamahi ter zamahi s “helikopterskim vrtenjem” načeloma niso dovoljeni.

Ekipa mora z metom šestih palic (razdeljenimi med igralce) zadeti čimveč kubbov na bazni liniji nasprotne ekipe. V primeru zadetih kubbov mora nasprotna ekipa, poleg kubbov na bazni liniji druge ekipe, prej podreti dodatne kubbe v polju. Med igro se lahko bazna linija katerekoli ekipe začasno približa sredini igralnega polja. Ekipa lahko za metanje uporabi trenutno oz. prednostno linijo in sicer v liniji s kubbom, ki je najbližje kralju. S spretnostjo in taktiziranjem pri igri, si lahko pripravimo možnost zadetka večih kubbov z enim metom palice. Igra je zaradi tega zelo zanimiva in dinamična ter zabava zagotovljena. Igro z zmago zaključi ekipa, ki je podrla vse nasprotnikove kubbe in ji ostane met za zadetek kralja. V primeru, da katerakoli od ekip predčasno podre kralja, igro izgubi.
 

Primer igre (ekipi A in B)

1) Ekipa A prične z metanjem šestih palic iz svoje bazne linije. Njen cilj je podreti pet kubbov na bazni liniji ekipe B ter kralja na sredini igralnega polja. Recimo, da ekipa A od petih kubbov podre le dva.

2) Na vrsti je ekipa B, ki mora dva podrta kubba vreči v polje ekipe A. Kubb je priporočljivo vreči v bližino linije, kjer stoji kralj, saj ga je na krajši razdalji lažje podreti. Če igralec ekipe B kubb vrže izven polja ekipe A, se lahko met ponovi. Pri ponovnem ponesrečenem poiskusu pa ga lahko ekipa A postavi v svoje polje kamor želi, vendar ne bližje kakor 30 cm (dolžina palice za met) od drugega kubba, kralja ali označevalne palice.

3) Ekipa A postavi dva kubba ekipe B v stoječi položaj.

4) Ekipa B mora najprej podreti oba kubba v polju ekipe A, šele nato ostale kubbe na bazni liniji ekipe A. Recimo da ekipi B uspe s šestimi palicami podreti oba kubba v polju ekipe A ter dva kubba na bazni liniji ekipe A.

5) Ekipa A mora vse štiri kubbe, ki jih je podrla ekipa B, vreči v polje ekipe B.

6) Ekipa B postavi kubbe v pokončen položaj.

7) Na potezi je ekipa A in recimo da s šestimi palicami zadane le en kubb.

8) Ekipa B podrti kubb vrže v polje ekipe A.

9) Ekipa A podrti kubb postavi v pokončen položaj.

10) Ker so kubbi v polju ekipe B ostali nepodrti, lahko ekipa B meče iz prednostne linije, torej lahko se premakne na linijo v polju, kjer stoji kubb najbližje liniji kralja in je vzporedna bazni liniji. Recimo da Ekipi B uspe podreti kubb v polju ekipe A in tri kubbe na bazni liniji ekipe A. Ekipi B ostaneta še dve palici oz. dva meta, za zmago pa mora podreti le še kralja.

11) Ekipa B stopi za svojo bazno linijo, saj je potrebno kralja podreti iz bazne linije (in ne iz prednostne). Ekipa B si zmago prisvoji že s prvim zadetkom kralja. Če pa bi npr. ekipa B kralja dvakrat zgrešila, bi ekipa A dobila novo priložnost. Štiri podrte kubbe bi morala vreči v polje ekipe B, kjer stojijo že trije kubbi. Če bi ekipa A kubbe vrgla tako, da bi ti stali drug ob drugem, bi imela dobre možnosti podreti vse kubbe v polju ekipe B in še kakšnega na bazni liniji ekipe B. Tako se igra lahko nenadoma obrne in postane še bolj zanimiva in napeta.

Blagovne znamke

Blue Diamond McDermott Longoni Tom Hardy Jim Davis Joss Cues Cuetec Artemis Universal Garlando Kamui Renzline Didakites Winmau Predator Winsport Z9 Billiard Cloth Aramith Iwan Simonis Karella Biljardist.si Storm Tweeten Talbot Torro Garden Games Echowell Buffalo Pechauer Custom Cues Dufferin Exceed Poison Mezz Cues